domingo, 10 de mayo de 2015

Cada dia s'hi aprèn alguna cosa nova..



     Al llarg d’aquests mesos de pràctiques  hem après a adaptar-nos a les diferents necessitats tant dels

infants com dels mestres, crec que ha sigut un aprenentatge mutu, perquè la convivència a l’escola sempre aporta molts coneixements tant a uns com a altres, de tot s’ha aprèn.
 M’he sentit molt bé aprofitant totes les oportunitats d’aprenentatge, ja sigui amb la mestra a l’aula amb els infants o fora d’ella, desenvolupant treballs pel dia a dia, com per exemple fer fotocòpies per les activitats dels racons o inventant activitats per realitzar a filosofia 3/18.

He de dir que amb unes de les coses que hem sent  molt més satisfeta i que crec ha sigut molt beneficiós per mi ( i que ho aprofitaré pròximament a la feina on faré feina  a l’escoleta infantil  “Cuquets”), és l’aprenentatge autònom pel que fa a fer programacions d’aula, era algo que van dir (les meves companyes i jo) que no sabien i que amb el suport de les mestres de quatre anys hem aconseguit a fer.

Hem estat programant cada setmana, el que anaven a fer, jo tenia la programació i cada dia sabia el que havia de tenir preparat, això m’ha ajudava a anticipar-me una mica i tenir-ho tot planificat sense que hem diguessin que havia de fer, he ajudat a la mestra a la seva tasca diària, desenvolupant per tant el meu treball autònom eficaçment, això m’hi ha donat la satisfacció que la mestra estigués tranquil·la i contenta. 

Un exemple, és el de muntar els racons mesclats que es realitzen els dimarts i divendres abans del pati, doncs bé, el treball que he fet ha sigut que abans que arribessin els nens, els espais i el materials pels racons ja estaven preparats i disposats per començar a jugar als racons.
Aquí deix algunes programacions que hem fet al llarg d’aquests mesos…..he gaudit moltíssim…

Aqui deixo algunes fotos de les programacions que van dissenyar entre les tutores i practicants....







No hay comentarios:

Publicar un comentario