Al llarg d’aquests mesos de pràctiques
hem après a adaptar-nos a les diferents
necessitats tant dels
infants com dels mestres, crec que ha sigut un aprenentatge mutu, perquè la convivència a l’escola sempre aporta molts coneixements tant a uns com a altres, de tot s’ha aprèn.
infants com dels mestres, crec que ha sigut un aprenentatge mutu, perquè la convivència a l’escola sempre aporta molts coneixements tant a uns com a altres, de tot s’ha aprèn.
M’he sentit molt bé aprofitant totes les
oportunitats d’aprenentatge, ja sigui amb la mestra a l’aula amb els infants o
fora d’ella, desenvolupant treballs pel dia a dia, com per exemple fer fotocòpies
per les activitats dels racons o inventant activitats per realitzar a filosofia
3/18.
He de dir que amb unes de les coses
que hem sent molt més satisfeta i que
crec ha sigut molt beneficiós per mi ( i que ho aprofitaré pròximament a la
feina on faré feina a l’escoleta
infantil “Cuquets”), és l’aprenentatge
autònom pel que fa a fer programacions d’aula, era algo que van dir (les meves
companyes i jo) que no sabien i que amb el suport de les mestres de quatre anys
hem aconseguit a fer.
Hem estat programant cada setmana,
el que anaven a fer, jo tenia la programació i cada dia sabia el que havia de
tenir preparat, això m’ha ajudava a anticipar-me una mica i tenir-ho tot
planificat sense que hem diguessin que havia de fer, he ajudat a la mestra a la
seva tasca diària, desenvolupant per tant el meu treball autònom eficaçment,
això m’hi ha donat la satisfacció que la mestra estigués tranquil·la i
contenta.
Un exemple, és el de muntar els
racons mesclats que es realitzen els dimarts i divendres abans del pati, doncs
bé, el treball que he fet ha sigut que abans que arribessin els nens, els
espais i el materials pels racons ja estaven preparats i disposats per començar
a jugar als racons.
Aquí deix algunes programacions que
hem fet al llarg d’aquests mesos…..he gaudit moltíssim…
No hay comentarios:
Publicar un comentario